quarta-feira, maio 30, 2007

Magical Pieces

Todas as quartas-feiras vou colocar o "Magical Pieces". Consiste na partilha de ideias, inspirações, coisas que queremos mostrar ao mundo. Podem ser pensamentos, frases com um significado especial, um livro, etc... Esta ideia foi criada pela Atelier Fio de Nylon e a Linhas e missangas sugeriu que eu participasse.

Every Wednesdays I will post "Magical Pieces". It consists in sharing ideas, inspirations, things we want to show to everybody. It might be just thoughts, sentences with a special meaning, a book, and so on... This idea was created by Atelier Fio de Nylon and Linhas e Missangas suggested me to participate.

E hoje o meu magical pieces é sobre o meu post número 100! É hoje!!!!!! Gosto de pensar no que vou por no blog para vós, reconheço que por vezes não é nada de especial... por isso ignorem esses. :) Muitas vezes penso como é que vocês são, o que fazem, o que temos em comum e o que posso aprender convosco. Espero que aprendam algo sobre mim e comigo com estas quartas-feiras mágicas e que partilhem os vossos comigo. Obrigada a todos aos que me vêem e aos que me deixam comentários simpáticos... Vocês já fazem parte de mim!

And today my magical pieces is about my post number 100! It's today!!!!!! I like to think what I'm going to put in my blog for you, I recognize that sometimes they are nothing special... so ignore those. :) Many times I imagine how you look like, what you do, what we have in common and what I can learn with you. I hope you may learn something about me and with me with these magical Wednesdays and that you share yours. Thank you to all that see me and to those that leave such nice comments... You are already part of me!

9 comentários:

Anónimo disse...

Esqueceste-te de agradecer aos que te deixam comentários antipáticos,hehehe.

Bjs

Diana Gonçalves

eu disse...

Sê bem vinda a estas quarta feiras mágicas;)

Kiss

Sonia M.

Anónimo disse...

Fico contente que tenhas aderido às nossas 4ª feiras especiais :)*

macati disse...

obrigada giras!
:)

Anadosol disse...

Eu já te acompanhava há uns tempos, agora vai ser mais interessante ainda. :)
Bem-vinda
*anadosol*

Sparrow disse...

I'm loving finding out all the things we have in common and becoming long distance friends! I can't wait to send you your camera swap package - everywhere I look I think of a picture I'd like to take & show you :)

Anónimo disse...

Blogging is what you make of it and should always be written the way you like it yourself. Or so I like to think. Sometimes I feel the need to write only for my readers and not for myself, but I try to wait until I really do have something I want to share. Anyhow - Congratulations! Happy 100th blogpost :)

Anónimo disse...

ps - I updated my post about the swap for you!

Bolota disse...

Olá!

Benvinda aos encontros das 4ªs!!!

Bjos :o)