quarta-feira, junho 20, 2007

magical pieces 3


magical pieces 3
Originally uploaded by macati.

Insectos. Eu sei que eles existem e que cumprem o seu papel na natureza mas... podem fazê-lo fora do meu quarto... já gritei por causa de uma aranha pendurada ao meu lado quando estava no carro a caminho de uma exposição da Frida Kahlo. Não consegui controlar-me e tentei matá-la (não sei se consegui!). Agora rio-me disto mas na altura não achei piada nenhuma. Reconheço que tenho algum medo mesmo sabendo que os insectos têm mais medo de mim. Evito matá-los, até abro a janela para as moscas saírem... mas de vez em quando lá vem o meu instinto assassino! Olha, ali uma aranha. Vá, rua! Não quero ninguém a passsear por cima de mim enquanto estou a dormir... eu até abro a janela, vá! Não me desafies senão morreres! Não estou a mentir! Eu avisei! TRÁÁÁS (desculpem a violência mas esta estava mesmo, mesmo a pedi-las)

Insects. I know they exist and have a role in nature but... they can do it outside my room… already screamed because of a spider hanging beside me in the car while heading to an exhibition on Frida Kahlo. Couldn’t control myself and tried to kill it (don’t know if I made it). Now I laugh about it but it wasn’t funny at that time. I know that I’m a bit scared of insects even knowing that they are more afraid of me. I avoid killing them, I even open the window to let flies out… but sometimes my killing instinct rises! Look, there’s a spider. Come on, out! I don’t want anybody walking all over me while I’m asleep… I even open the window for you, come on! Don’t challenge me or else you’ll die! I’m not lying! I warned you! POOOW (sorry for the violence but this one was really, really asking for it)

Enviar um comentário