quarta-feira, agosto 29, 2007

magical pieces 11


magical pieces 11
Originally uploaded by macati.

Enfrentei o monstro! Usei a máquina de costura! A vítima foi um dos lençois da minha mãe e até ficou bem... algumas curvinhas quando a ideia era uma linha recta mas estou orgulhosa de mim... agora... o que se vai seguir? Existe uma espécie de necessidade de costurar a crescer dentro de mim... o monstro está a controlar a minha mente e corpo... o que está a acontecer? Não consigo controlar as minhas acções... aaaaaaargh
P R E C I S O D E C O S T U R A R. T E N H O Q U E C O M P R A R T E C I D O.
(leitore devem ser informados que macati acabou agora mesmo de ler o último livro de Harry Potter e parece que ela está a ter alguns problemas em regressar à realidade)

I faced the monster! I used the sewing machine! The victim was one of my mum’s bed sheet and it came out quite good… some little curves when the idea was a straight line but I feel proud of myself… now… what’s next? There is some kind of a sewing urge growing inside of me… the monster is controlling my mind and body… what’s happening? I can’t control my actions... aaaaaargh
I N E E D T O S E W. I M U S T B U Y S O M E F A B R I C.
(readers must be informed that macati just finished reading the last book of Harry Potter and it seems that she has some problems in coming back to reality)

Enviar um comentário